پست فایل

پست فایل

Postfile
پست فایل

پست فایل

Postfile

دانلود اثر کار مضاعف و حواس پرتی بر کارایی - نمونه ازمایش سطوح کارایی (نمونه دوم)


اثر کار مضاعف و حواس پرتی بر کارایی - نمونه ازمایش سطوح کارایی (نمونه دوم)

دانلود آزمایش سطوح کارایی در روانشناسی تجربی آزمایش سطوح کارایی تست مربع های دنباله دار

دانلود اثر کار مضاعف و حواس پرتی بر کارایی - نمونه ازمایش سطوح کارایی (نمونه دوم)

مقاله اثر کار مضاعف و حواس پرتی بر کارآمدی
ازمون خط زنیکار مضاعف چیست
هدف آزمون خط زنی تولوز
اثر کار مضاعف و حواس پرتی بر کارآمدی
گزارش کار آزمون خط زنی
اثر کار مضاعف و حواس پرتی بر عملکرد
گزارش کار آزمایش سطوح کارایی
اثر کار مضاعف و حواس پرتی بر کارایی
آزمایش اثر کار مضاعف و حواس پرتی بر کارآمدی
اثر کار مضاعف بر عملکرد
آزمایش مربع های د
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 475 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 11

فهرست مطالب:

چکیده

مقدمه

ادبیات تحقیق

متن تحقیق

سوالات تحقیق

فرضیه های تحقیق

متغیرهای آزمایش

ابزار آزمایش

روش اجرای آزمایش

نتایج

بحث  و تفسیر

 

 

بخشی از متن فایل:

روش اجرای آزمایش:

همانطور که گفته شد این آزمایش یک طرح پژوهشی تک موردی از نوع ABAB می‌باشد، با این تفاوت که در هر 5 مرحلة ساده 1 (A) ، کار مضاعف (B) ، ساده 2 (A)، حواسپرتی (B) و ساده 3 (A) اجرا می گردد.

به عبارت دیگر این آزمون از ترکیب دو طرح بازگشتی ABA ایجاد شده است به این ترتیب که مرحله ماده 2(A) برای دو مرحله قبلی،‌ مرحله بازگشت و برای دو مرحله بعدی ، مرحلة سطح پایه محسوب می گردد.

اشاره شد که ابزار این آزمون مربعات دنباله دار «تولوز-پیرون» می باشد که در بالای هر برگ آن سه مربع نمونه مشخص شده است و آزمودنی می بایست آنها را در بین مربعات داخل صفحه در زمان معین پیدا کرده، علامت بزند. به این صورت که در مرحله اول که مرحله ساده 1(A) است، آزمودنی 3 دقیقه وقت دارد که مربعات نمونه را در بین مربعات صفحه به صورت افقی از چپ به راست پیدا کرده و علامت بگذارد. پس از اتمام زمان آزمودنی کار را متوقف نموده محل انتهایی را علامت گذاشته و روبه روی آن نام مرحلة ساده 1 را می نویسد. حال برگ را به پشت گذاشته و 2 دقیقه استراحت می نماید. در مرحله دوم که مرحله کار مضاعف (B) می باشد آزمودنی «3» دقیقه فرصت دارد که علاوه بر پیدا کردن مربعات نمونه به همان صورت قبلی یک عمل ریاضی « (A+B-C)+B-C… » را نیز در ذهن خود به صورت دنباله دار و به طور همزمان انجام دهد. در پایان این مرحله نیز آموزدنی محل را علامت گذاشته و روبروی آن سطر، نام مرحله و عدد پایانی را ثبت می کند. پس از استراحت مجدد در مرحلة سوم یا مرحلة ساده (2) تمام کارهای مرحله اول انجام می شود. در مرحله چهارم که مرحله حواسپرتی «B» است، آزمودنی طی 3 دقیقه فرصت دارد که مربعات الگو را در بین مربعات جدول پیدا کند،‌ با این تفاوت که آزماینده با کارهایی نظیر صحبت کردن، ایجاد سروصدا و … موجبات حواسپرتی آزمودنی را فراهم می آورد. در مرحله پایانی که مرحله ماده 3 (A) می باشد نیز همانند  سایر مراحل ساده رفتار می کنیم.

پس از انجام این مراحل آزماینده نتایج هر مرحله را استخراج نموده در جدول ثبت می‌نماید نکته قابل توجه این است که در این آزمون هم «سرعت » وهم «دقت» ملاک می‌باشند.

نتایج:‌

پس از پایان آزمایش اوراق آزمودنی را به ترتیب زیر تصحیح می کنیم:

دانلود اثر کار مضاعف و حواس پرتی بر کارایی - نمونه ازمایش سطوح کارایی (نمونه دوم)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد